Boris de Lau nieuwe penningmeester

7 februari 2024 16:15

Wij zijn blij om Boris de Lau voor te stellen als nieuwe (beoogd) penningmeester! Bovendien neemt hij zitting in het Dagelijks Bestuur.

Onderstaand stelt Boris zich aan jullie voor:

Beste leden van SV Someren,

Hierbij wil ik mezelf, Boris de Lau, graag voorstellen als (beoogd) penningmeester.

Als 5-jarige jongen werd ik min of meer gedwongen naar de voetbalclub gebracht om te gaan trainen, maar meteen had ik er veel plezier in bij onder meer Broer Hilverda. In de jaren daarna was ik hele weekenden op de Potacker te vinden. Zaterdag zelf voetballen, zondag kijken naar het elftal van ons pap of het vaandelteam. Inmiddels ben ik reservespeler bij het 9e en doe ik nog sporadisch mee. Daarnaast trap ik nog regelmatig een balletje in de zaal.

In de afgelopen 6 jaar heb ik de rol als penningmeester bij JOEK (Kennedymars) vervuld. Doordeweeks ben ik financieel adviseur, voornamelijk op het gebied van hypotheken. Met deze ervaringen hoop ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan onze mooie club. Bijvoorbeeld, door de drempel om lid te worden laag te houden, zodat iedereen (en vooral kinderen) op voetbal kunnen. Want er valt tegenwoordig meer te kiezen dan alleen voetbal. Ik kijk ernaar uit om samen te gaan werken met mensen die zich ook inzetten voor het voetbal en SV Someren in het bijzonder!

WhatsApp_Image_2024-02-07_at_10.37.29.jpeg