Nieuws van het bestuur

19 januari 2024 20:00

Maandelijks houden we jullie op de hoogte van de zaken die spelen binnen de club.
Hierbij editie januari ’24.

• Inloopuurtje bestuur: Heb je vragen, klachten, ideeën, tips of andere opmerkingen over SV Someren? Op donderdag 7 maart tussen 19.00 – 20.00 uur heb je de mogelijkheid om deze rechtstreeks met het bestuur te delen. Op dat moment houdt het bestuur namelijk een inloopuurtje in de bestuurskamer.
  • Prijswijzigingen kantine: Zoals tijdens de jaarvergadering al gedeeld met en uitgelegd aan iedereen zijn de huidige kantineprijzen niet meer te handhaven voor de club. Dit komt door de aanzienlijk gestegen inkoopkosten. Daarom zijn de prijzen in de kantine per 1 januari geïndexeerd.
  • Hemelvaarttoernooi/80-jarig jubileum: De organisatie van het Hemelvaarttoernooi is achter de schermen al druk bezig met de voorbereidingen. Dit jaar zal het extra feestelijk worden want onze mooie club bestaat 80 jaar. Daarom is er niet alleen groot feest op Hemelvaartsdag (donderdag 9 mei) maar ook op zaterdag 11 mei. Meer informatie volgt snel (ook over de inschrijfmogelijkheden voor het toernooi), maar zet deze twee data wel alvast in je agenda!
  • D’n Blauw Witte Gij ’t Quiz: Ook dit jaar vindt deze succesvolle quiz plaats in de kantine. Op vrijdag 1 maart om 20.00 uur is het weer zover. Teams bestaand uit 4-6 spelers en aanmelden kan via deze link!
  • Fysio Dames: Met ingang van 2024 heeft onze dames (en meidenafdeling) een eigen fysioruimte op de Potacker. Deze is te vinden naast de kleedlokalen in de tribune.