Nieuws van het bestuur

15 december 2023 15:30

Maandelijks houden we jullie op de hoogte van de zaken die spelen binnen de club.
Hierbij editie december ’23.

• Op zondag 7 januari om 13.30 uur vindt onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats. Tijdens deze altijd gezellige middag worden onze jubilarissen gehuldigd, kijken we vooruit naar 2024 en heffen we het glas met elkaar tijdens het Happy Hour. Dit jaar vindt ook een, korte, ingelaste ledenvergadering plaats. Tijdens deze vergadering vraagt het bestuur toestemming om Robert Breukers te laten toetreden tot het Dagelijks Bestuur en Hoofdbestuur.
  • Ga respectvol om met elkaar en andermans spullen. We krijgen veel positieve signalen over de gezelligheid in de kantine. Daar zijn we heel blij mee! Maar vergeet niet om ook respectvol met onze kantine om te gaan. Laat de WC’s netjes achter zoals je dat thuis (hopelijk) ook doet en blijf van de lampen in de kantine af. Zo houden we het samen gezellig.
  • Afgelopen zondag heeft er een leuke sponsormiddag plaatsgevonden. Tijdens deze middag werden 18 nieuwe contracten ondertekend, waar we heel trots op zijn. Je kunt hierover meer lezen via deze link. Wil je ook sponsor worden van SV Someren? Mail ons dan via deze link!
  • Veiligheid voorop. Afgelopen weken hebben de bestuursleden én jeugdbestuursleden van SV Someren een EHBO/reanimatiecursus gevolgd. SV Someren streeft er namelijk naar om zoveel mogelijk personen aanwezig te hebben op de Potacker die, in geval van calamiteiten, weten hoe te handelen. Wil jij ook een cursus volgen of heb je dit al gedaan? Mail ons a.u.b. via deze link.

Een aantal teams spelen komend weekend nog een laatste beker en/of competitiewedstrijd. Heel veel succes. Verder zien wij vele van jullie nog op donderdag 21 december tijdens de (uitverkochte) Kerstavond in de kantine. Voor iedereen alvast fijne feestdagen en hopelijk tot 7 januari in de kantine!