Nieuws van het bestuur

25 november 2023 14:15

Maandelijks worden jullie op de hoogte gehouden van de zaken die spelen binnen de club.

Heb je vragen? Mail ons dan!

• Er waren een aantal teams die nog niet voorzien waren van ballen en hesjes. Dit probleem is inmiddels opgelost. Mocht jouw team onverhoopt nog niet alle spullen hebben, mail ons via deze link.
  • Platte kar: De KNVB raadt het af om op een dergelijke manier een kampioenschap te vieren. Dit komt omdat een platte kar niet is gemaakt om personen op te vervoeren, dus vallen ongelukken niet onder de dekking van de verzekering van SV Someren en/of van de eigenaar van de platte kar. Sterker nog: de bestuurder van het voertuig kan persoonlijk aansprakelijk gesteld worden. Gelukkig gaat het (bijna) altijd goed, maar SV Someren heeft besloten dat zij niet meer zal faciliteren in een platte kar bij een kampioenschap.

• De jeugdafdeling mist nog steeds een aantal trainersjassen en trainingspakken van gestopte trainers/leiders. Heb je er nog een thuis hangen? Stuur even een mail via deze link.

• NOC*NSF en de sportbonden, waaronder de KNVB, hebben afgesproken dat uiterlijk in 2025 de sport rookvrij is. Ook SV Someren ondersteunt de actie een ‘Rookvrije Generatie’. Want een wereld waarin onze kinderen volledig rookvrij kunnen opgroeien, komt hoe dan ook steeds dichterbij.
    Dit gaat betekenen dat er op de Potacker een rookzone komt. Alleen daar is het in de toekomst nog mogelijk om te roken. De rest van ons sportpark wordt dan rookvrij. Je hoort snel meer hierover.

• Donderdag 21 december is de traditionele Kerstavond. Tijdens de kerstavond is er natuurlijk volop muziek, onder andere met de ‘Blue White 5’, komt de Secret Santa weer langs en staat de avond weer bol van de gezelligheid. Wil je nog komen? Meld je (team) aan bij Margreet in de kantine of via deze link. Let op: VOL = VOL!

• Zondag 7 januari is de Nieuwjaarsreceptie. Ook deze vindt plaats in de kantine en start om 14.00 uur. Tijdens deze middag willen we graag met alle leden terugkijken op het sportjaar 2023 en vooruitkijken naar 2024. Daarnaast worden onze jubilarissen in het zonnetje gezet. Tot slot vindt er ook nog een korte buitengewone ledenvergadering plaats. Hierover ontvang je snel meer informatie. Zet dus 7 januari alvast in je agenda!

Bestuur SV Someren