Robert Breukers nieuw bestuurslid Communicatie

25 oktober 2023 10:30

Wij zijn blij om Robert Breukers voor te stellen als nieuwe voorzitter van de Communicatiecommissie. Bovendien neemt hij zitting in het Dagelijks Bestuur.

Onderstaand stelt Robert zich aan jullie voor:

Hallo SV Somerenaren,

Ik ben Robert Breukers en via deze weg wil ik me graag aan jullie voorstellen.

Allereest even terug in de tijd. Mijn voetbalgeschiedenis bij SV Someren begon ruim 30 jaar geleden, bij de F4 (Barcelona). Inmiddels zit ik diep in de herfst van mijn voetbalcarrière en fungeer ik als oproepkracht van ’t 6e. Ik kom uit een echt SV Somerengezin: mijn twee zussen hebben hier gevoetbald, ons mam is jaren actief geweest achter de schermen plus in de kiencommissie en ons pap heeft 18 jaar zitting gehad in het bestuur.

In mijn beginjaren droomde ik van doelpunten maken op het veld, maar ik merkte door de jaren heen dat SV Someren meer is dan dat. Zoals Piet d’n Engel en Martie Jeuken al zongen in ons clublied is SV Someren “un grauwte familie”. Samen wedstrijden spelen, successen vieren en soms teleurstelling delen. Met de kantine als centrale plek waar ik waarschijnlijk mijn mooiste herinneringen heb gemaakt.

En dat brengt me bij mijn nieuwe rol als coördinator van de afdeling Communicatie. Onze afdeling heeft al veel positieve zaken op haar naam staan. Deze gaan we uiteraard continueren. Maar we gaan ook kijken op welk vlak we kunnen vernieuwen en jullie nog beter op de hoogte kunnen houden van de zaken welke spelen rondom de club.

Maar communicatie is tweerichtingsverkeer en dat betekent dat we niet alleen willen delen, maar ook willen ontvangen. We willen niet alleen vertellen, maar ook luisteren. Daarom nodigen we jullie van harte uit om ideeën, tips, adviezen en zelfs klachten met ons te delen. Dat kan per mail, via de website, via onze socials en uiteraard door ons gewoon aan te spreken.

Want alleen samen kunnen we SV Someren nog beter maken.

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2023-10-24_om_17.03.42_0b1a0f8d.jpg