Wijziging functie kantinebeheer/bestuurslid Communicatie

25 september 2023 11:15

De afgelopen jaren heeft Margreet Oosterbeek de gecombineerde functie van Kantinebeheerder en Bestuurslid Communicatie & PR vervuld. Deze functies heeft Margreet met veel enthousiasme ingevuld, maar na een evaluatie en alles goed overwegend, stellen we als Bestuur vast dat er te veel belangenverstrengeling kan gaan ontstaan in deze combinatie. We willen in ieders belang voorkomen dat er daardoor problemen kunnen ontstaan.

Het was niet de keuze van Margreet zelf, omdat ze zich zelf prima in haar rol voelde en de afwisseling juist interessant vond. Margreet vindt het dan ook jammer, maar respecteert het besluit. Margreet gaat in de rol van kantinebeheerder verder binnen onze club en we hebben de gesprekken lopen voor de invulling van Voorzitter Communicatie & PR.

Margreet heeft haar rol als Kantinebeheerder en als Bestuurslid goed ingevuld en kan terugkijken op mooie momenten binnen de vereniging. Bovendien laat ze met de commissie Communicatie en PR een goed functionerende commissie achter, die uiteraard een vertegenwoordiging aan de Bestuurstafel gaat krijgen.

Het Bestuur