80 jaar SV Someren

9 maart 2024 12:45

Op zaterdag 27 april bestaat onze voetbalclub 80 jaar en dat willen we gaan vieren met jullie op donderdag 9, vrijdag 10 en zaterdag 11 mei.

Hemelvaarttoernooi
Op donderdag 9 mei, Hemelvaartsdag, vindt het traditionele Hemelvaarttoernooi plaats op Sportpark de Potacker. We hebben plek voor 96 teams (32 dames en 64 heren) en met 124 aanmeldingen moeten we helaas al teams teleurstellen. Uiteraard is iedereen, jong en oud, welkom om de teams aan te moedigen en/of tijdens de feestavond! Lijkt het je leuk om een wedstrijdje te fluiten deze dag, klik dan even hier.

Jeugdafdeling
Op vrijdag 10 mei is onze jeugdafdeling aan de beurt. Er zal uitgepakt worden met leuke spellen en activiteiten. Meer informatie volgt snel via de leiders!

Jubileum Feestavond
Op zaterdag 11 mei gaan we met z’n allen een feestje bouwen in de feesttent op de Potacker. Dit gaan we onder andere doen met feestband STOOT! Hieronder, in de video, vinden jullie alvast een voorproefje!

De kaartverkoop (€ 10, inclusief een consumptie) voor deze avond gaat binnenkort van start maar onze leden kunnen met voorrang tickets reserveren. Dit kan vanaf nu via deze link. Je mag natuurlijk ook tickets reserveren voor je vrienden en teamgenoten. De voorrangsverkoop loopt tot en met zondag 17 maart.