Joost Meeuws nieuwe Coördinator Facilitaire Zaken

21 september 2022 20:00

Met ingang van dit voetbalseizoen krijgt SV Someren een nieuw bestuurslid: Joost Meeuws is de nieuwe Coördinator Facilitaire Zaken! Heel veel succes!

Een korte introductie van Joost:

“Hoi, mijn naam is Joost Meeuws geboren en getogen Somerenaar. Sinds 1997 ben ik lid van SV Someren en dus al 25 jaar binnen de club aanwezig. Tijdens mijn 25-jarig jubileum hadden ze me al voorzichtig gepolst om iets binnen de club te gaan doen. En dat ga ik vanaf nu dus ook doen!

Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn vriendin in Waterdael 3. In de jeugd heb ik de selectie weten te bereiken maar daarna ben ik rustig in het 6e gaan voetballen waar ik nu met een omweg weer beland ben.

Ik ga de functie coördinator facilitaire zaken op me nemen, een functie die al enige tijd vacant was. Ik hoop dat ik daardoor iets terug kan doen voor de club waar ik veel tijd heb doorgebracht. Spreek me aan als er zaken spelen dan kunnen we altijd even brainstormen en het probleem oplossen.”

WhatsApp_Image_2022-09-21_at_10.34.49.jpeg

SV Someren 1