Overeenkomst meisjes- en vrouwenvoetbal SV Someren en NWC

30 augustus 2022 18:45

Het is bijna zover! Aanstaande vrijdag 2 september tekenen overeenkomst meisjes- en vrouwenvoetbal Sv Someren - NWC

Op de brug tussen Someren en Asten wordt door de voorzitters van beide voetbalverenigingen de overeenkomst meisjes- en vrouwenvoetbal getekend! Vanaf 2018 bestaat de samenwerking bij de dames-seniorenelftallen maar vanaf 2021-2022 is er ook de samenwerking van de MO-17. Een mooie stap voor de toekomst in het meisjes- en vrouwenvoetbal binnen beide clubs! De intentie is er bij beide verenigingen om met ingang van het seizoen 2023/2024 ook de MO15 aan de samenwerking toe te voegen.

Iedereen is van harte welkom om bij dit mooie moment aanwezig te zijn. Om 19.30 uur zal de overeenkomst getekend worden en aansluitend wordt in de kantine van NWC een drankje gedronken op de samenwerking. Hopelijk kunnen we met vele het seizoen gezellig openen!

Tot vrijdag!
Commissie vrouwenvoetbal en besturen SV Someren en NWC.

SV Someren 1
Deurne 1