Start verkoop loten Grote Clubactie 2021

7 oktober 2021 19:45

Aan alle jeugdleden van SV Someren, Leiders en Trainers,

Zoals al vele jaren, doet onze jeugdafdeling ook dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie. Dit is een nationale loterij waarbij maar liefst 80% van de opbrengst volledig ten goede komt aan de vereniging waarvoor je loten verkoopt. In dit geval dus onze eigen club SV Someren, en in het bijzonder voor trainingsmaterialen voor de jeugd van SV Someren.

Start verkoop: de verkoop is reeds gestart maar wij beginnen met de verkoop langs de deuren vanaf zaterdag 9 oktober 2021. Het is de bedoeling, dat jullie loten gaan verkopen aan familieleden, vrienden en bekenden. Dit jaar is er weer de optie om langs de deuren te gaan middels verkoopboekjes. De prijs is € 3,- per lot. Voor extra gemak staat er ook een persoonlijke QR-code op je verkoopboekje. Deze kun je mobiel scannen en brengt je meteen naar de persoonlijke verkooppagina. Alleen  het aantal loten en de gegevens van de koper moeten dan nog worden ingevuld. Na  betaling ontvangt de koper de loten via email.

Van elk verkocht lot krijg je zelf € 0,25. Door veel loten te verkopen kun je dus een aardig zakcentje bijverdienen.Daarnaast wordt per afdeling (JO08 t/m JO13) een leuke prijs uitgereikt aan degene, die het meest aantal loten heeft verkocht. Voor meer informatie over de verkoop verwijzen wij jullie graag naar de website van de Grote Clubactie (www.clubactie.nl).

De verkoopboekjes kunnen door de leiders van het team op zaterdag 9 oktober afgehaald worden in de bestuurskamer. Bij de afdelingen JO15 tot en met JO19 werken we ook met verkoopboekjes. Dit zal via een van de leiders of trainers van het team gaan waarbij elk teamlid een lot van de club kan kopen.

De landelijke trekking van de loterij is op maandag 8 december. Vanaf 9 december kun je internet raadplegen (www.clubactie.nl) over de trekkingsuitslag. Voor de verkoop met verkoopboekjes, vragen wij jullie om deze uiterlijk zaterdag 20 november in te leveren vanwege de administratieve verwerking. De sluiting van het verkopen van online loten vindt plaats op dinsdag 23 november zal plaatsvinden. Wij zorgen er bij zowel de online verkoop als  de verkoopboekjes voor dat jullie welverdiende geld bij jullie terecht komt.

Wij hopen, dat alle jeugdleden vol enthousiasme zullen meedoen aan de Grote Clubactie 2021. Op deze manier kun je een leuk zakcentje voor jezelf verdienen en helpen jullie ons als vereniging met het verzorgen van materialen voor jullie trainingen. Wij wensen jullie veel succes.

Voor algemene vragen kun je contact opnemen met de trainers / leiders van je team of via [email protected].

Jeugdcommissie van SV Someren.