In memoriam: Remy Lammers

17 september 2021 13:30

Op 16 september overleed op 93-jarige leeftijd ons oudste lid, Remy Lammers. Hij was een van de oprichters van de veteranenafdeling en penningmeester van de vereniging van 1953 tot 1965.

Nadat Remy stopte als bestuurslid, bleef hij de vereniging trouw als rustend lid. Tot op hoge leeftijd bleef hij SV Someren volgen. Hij las de verslagen op de website en beluisterde jarenlang de verrichtingen van het eerste elftal via Radio Siris.
Zelf kwam hij niet zo vaak meer op De Potacker, maar hij was trots op zijn lidmaatschap: “Het is uniek om zo lang lid te zijn van een vereniging. Ik heb nooit overwogen om het op te zeggen.”
Helaas moeten we nu toch afscheid nemen van onze laatste verenigingsman, die lid was vanaf het eerste uur.

We wensen zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe.

2019_Remy_Lammers_.jpg

Rouwkaart_Remy_Lammers_1.jpg