Afscheid Ivo Veltrop, Kim Bankers en Lindsey Stultiëns

31 mei 2021 8:45

Donderdagavond (27 mei) was de laatste training van Ivo Veltrop als trainer bij de vrouwenafdeling van SV Someren/NWC.
Ivo gaat na 12 jaar onze voetbalclub verlaten. Helaas, maar dit is heel goed te begrijpen. Hij heeft nog wat meer ambities en gaat naar de vrouwen van FC Eindhoven.
Wij wensen hem veel succes en zien hem hopelijk af en toe nog eens langs de lijn bij onze wedstrijden.

Ook werd er afscheid genomen van Kim Bankers die haar halve leven bij Someren heeft gevoetbald. Zij hangt nu bij ons de voetbalschoenen aan de wilgen. Ook hopen we dat Kim nog regelmatig langs de lijn is te zien.

Verder nog afscheid van Lindsey Stultiëns, onze keeper, die nog niet bij de vereniging weggaat. Zij gaat keeperstraining geven met Rob Van de Vossenberg en verder nog wat trainingen mee verzorgen. Heel fijn dat je nog bij onze vrouwen bezig blijft.

Trudy Hasselman.

Afscheild_Ivo_Lindsay_en_Kim..jpg