In Memoriam Dimitri Adams

18 januari 2021 13:45

Op 16 januari 2021 ontvingen we het ontzettend trieste bericht dat Dimitri Adams, op 46-jarige leeftijd, na een noodlottig ongeval is overleden.

Dimitri Adams, vader van ons jeugdlid Stan Adams, is in 1999 lid geworden van onze vereniging.

Sinds hij lid werd heeft hij zich vol overgave ingezet voor onze vereniging en heeft hij diverse vrijwilligersfuncties bekleed.

Onder andere als leider bij diverse jeugdelftallen, waaronder de B3 waarmee hij in 2003 kampioen is geworden. Als commissielid communicatie, commissielid van de kascontrolecommissie en tevens als bestuurslid binnen het hoofdbestuur. Sinds 2016 was hij lid als donateur.

Wij wensen zijn vrouw, kinderen en overige familieleden en vrienden heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Namens het bestuur en leden SV Someren.

SV Someren 1
Deurne 1