Veteranen: Zum schluss gingen we er vandoor met de winst

SSE Veteranen

SV Someren Veteranen

30 september 2023 17:00

Sportpark de Heikampen
Bennenbroekstraat 65
5712BL
SOMEREN
tel. 0493-491986

Warmgelopen en geconcentreerd begonnen beide teams aan het duel. SSE had een ander veld uitgekozen dan de vorige keer, om tijd trekken te voorkomen. Nadat de arbitrage de belangrijkste mensen van het veld de hand had geschud kon het spektakel beginnen.

Frank had wat vers bloed ingebeld, waardoor onze opstelling een stevig karakter kreeg. Jasper B. en Sven J. konden hun hartje ophalen in deze pot. Met Peter, Sven en Kevin in de laatste linies, werden de kansen díe er voor SSE al ontstonden snel in de kiem gesmoord, veel mogelijkheden kregen ze niet. Op een enkele slim geschoten bal na en een doorbraak die recht op Marc afketste, had SSE niet veel meer te bieden. Voordat we de wedstrijd begonnen hadden we niet verwacht dat dit jonge veteranenteam uit Someren-Eind zo’n ander voetbal zou laten zien dan in het laatste duel.

Terwijl de wedstrijd vorderde wonnen wij aan zelfvertrouwen. Martin voelde zich met Jasper gesteund op het middenveld. Edje deelde samen met Tim v. D. op de flanken de stoten uit om de verdediging van de tegenstander uit balans te brengen. We hadden heel wat kansen nodig en er werden mooie schoten op doel gelost. Uiteindelijk wisten we via een mooi afstandsschot van Martien, waarop de keeper van SSE zich verkeek dé doorbraak te forceren. Frank maakte het zoals een echte spits betaamd netjes af.

Link naar filmmateriaal

Foto- en filmmateriaal: Wim