Someren heeft geen moeite met SCMH (0-5)

SCMH 1 (zon)

SV Someren 1

Mannen, 1, Groep 1 26

25 augustus 2015 19:15

Daal, C.J.T. van

Ook de tweede bekerwedstrijd van het seizoen werd een gemakkelijke overwinning voor Someren. De ploeg uit Mariaheide had weinig in te brengen en slaagde er niet in om het de verdediging van Someren moeilijk te maken. De gasten hadden een duidelijk veldoverwicht,  alleen had dit in de wedstrijd wat meer doelpunten mogen opleveren.

Someren startte met Tim Vinken in het doel en Rowel Deelen als rechtsachter. In de eerste helft kwam Someren al snel op een 1-0 voorsprong na een benutte penalty van Salim Zeroual. Stijn Kusters zorgde voor de 2-0 door een voorzet goed binnen te koppen.

De tweede helft van de wedstrijd werd afgewerkt op het trainingsveld van SCMH, omdat er op het hoofdveld geen verlichting was. Het maakte voor het voetbal weinig uit, aangezien dit veld er ook prima bij lag.  Someren begon na rust met Fabio Peters al vervanger van Bas Boonman en Fabio zorgde ook voor de 3-0. Salim tekende voor de 4-0 en wederom Fabio bepaalde de eindstand op 5-0. Verder werd Stijn gewisseld voor Rob van Santvoort en Rowel voor Luuk Hoeben. Omdat Maico Meulen na de wissels nog geblesseerd uitviel, speelde Someren het laatste kwartier met 10 man. Dit maakte voor het spelbeeld en de stand echter niets meer uit.

Zaterdag a.s. speelt Someren de laatste poulewedstrijd thuis tegen Erp om 18.00 uur.

SV Someren 1
Deurne 1