Wederom verlies voor Someren VR1.

SV Someren VR1 (zon)

Prinses Irene VR1 (zon)

Vrouwen zondag, VR1, Hoofdklasse B

20 maart 2016 12:00

Heuts, V.N.E.

WEDEROM VERLIES VOOR SOMEREN VR1.

De vrouwen van Someren hebben wederom een wedstrijd niet winnend afgesloten. Uiteindelijk waren de vrouwen van Prinses Irene de terechte winnaar. Het veldspel ging gelijk op, maar Someren was niet bij machte om echt gevaarlijk te worden voor het doel van de ploeg uit Nistelrode.

Er werd hard gewerkt,  maar zoals zo vaak dit seizoen,  is dit niet goed genoeg om de 3 punten te pakken. Het was vooral de individuele kracht van Prinses Irene die Someren de das om deed. Met een ruststand van 0-0 was er nog alle vertrouwen om de wedstrijd goed af te sluiten. Maar het was de topschutter van Prinses Irene, Sharon van Os,  die Someren echt in de problemen bracht met haar schitterende doelpunt.
Someren bleef het proberen, maar was zoals gezegd, echt niet bij machte om deze stand gelijk te trekken. Uiteindelijk wist Prinses Irene ook nog de 0-2 te maken en daarmee de volledige buit mee naar Nistelrode te nemen. Strijd  en passie was er genoeg bij Someren, maar aanvallend is er veel aan te merken op het spel van de blauwwitten. Alle 180 minuten wist de ploeg amper een goede kans te creëren.
Dit moet de meiden en de staf aan het denken zetten in deze zeer belangrijke fase, waar we met zijn allen in zitten. Doelstelling is handhaving,  maar dan moet er fanatieker en slimmer gevoetbald gaan worden,  anders komt na een goed seizoen toch het degradatiespook weer om de hoek kijken. Deze strijd wordt over twee weken na het Paasweekend weer hervat. Dan staat er een uitwedstrijd tegen nummer laatst, RKDEO in Nootdorp,  op het programma.
Via deze weg wensen wij al onze supporters een fijn Paasweekend en we hopen dat jullie weer aanwezig zijn in de beslissende fase van de competitie.

Ivo Veltrop.