Witkampers Vrouwen 1 - Someren/ NWC Vrouwen 1

7245SB
LAREN (GLD)
tel. 0573-401612

Een lange busreis op een zonnige dag. Vandaag als tegenstander Witkampers uit het Gelderse Laren. De tegenstander is reeds gedegradeerd en dus lijkt het halen van 3 punten enkel een formaliteit. Helaas dacht de thuisploeg hier anders over. Hoewel zij slechts 1x gevaarlijk werden en tevens trefzeker bleek dit genoeg om ons plan om vandaag rechtstreeks te handhaven te dwarsbomen. We krijgen in het eerste bedrijf aantal goede mogelijkheden maar als de goal niet valt en de tijd doortikt zijn we enkel nog tegen onszelf aan het voetballen. Het werd een lastige wedstrijd en een slijtage slag. 3 punten uit 3 wedstrijden is het doel en na het laatste fluitsignaal zijn het 3 punten uit 2 wedstrijden die we nog moeten halen als onze concurrent niet morst. Het had een feest moeten zijn en zo hadden we ook in de tent moeten staan naderhand. Helaas vraagt handhaving om uitstel.

Zondag moeten we ons opmaken tegen de nummer 2 Trekvogels dat een lastige opgave zal worden gezien onze fitheid en fase waarin wij verkeren, maar niets is onmogelijk. Vandaag zat er helaas niet meer in.