Someren JO19-1 speelt gelijk tegen Gemert

5421SK
GEMERT
tel. 0492-362056

De start van de 2e seizoenshelft is voor Someren geëindigd in een gelijkspel, tegen Gemert JO19-2 wist Someren niet te overtuigen.

Someren start sterk aan de wedstrijd, binnen het kwartier krijgt het 2 grote mogelijkheden om de score te openen. Eerst is het Luc van Berlo die de keeper op zijn pad vindt, en daarna is het Joep Wijnen die oog in oog met de doelman de bal niet in het doel weet te werken. Na 20 minuten komt Gemert ook uit zijn schulp, en is het Kevin Aben die handelend moet optreden bij een inzet van de spits. In de 36e minuut gaat het mis bij Someren, eerst moet Joep Wijnen het veld met een blessure verlaten, en in dezelfde minuut maakt Gemert het openingsdoelpunt, waardoor ze de leiding pakken in de wedstrijd. Nog voor de rust komt Someren op gelijke hoogte, het is Luc van Berlo die een vrije trap goed binnen schiet, 1-1.

In de 2e helft heeft Someren het moeilijk, met name aanvallend weet Someren weinig te creëren. In de laatste 10 minuten moet doelman Kevin Aben nog een aantal keren handelend optreden, om de nederlaag te voorkomen. Na 90 minuten fluit scheidsrechter Vissers voor het einde, en mogen we misschien toch nog tevreden zijn met een puntje.

Een moeilijke en zware wedstrijd vandaag voor Someren JO19-1. Met een aantal spelers die terug zijn gekomen van een blessure, hebben we vandaag wel als een team gestreden. Komende zaterdag kunnen we ons revancheren, als Olympia’18 op bezoek komt op sportpark de Potacker, aanvang van de wedstrijd is 15:15 uur, tot dan!