Someren JO19-1 te sterk voor Mierlo Hout JO19-1

5706VW
HELMOND
tel. 0492-538649

Vandaag treedt de JO19-1 van Someren aan tegen de leeftijdsgenoten van Mierlo Hout. Mierlo Hout eindigde de najaarscompetitie op een 2e plaats, net zoals Someren dat deed in zijn hoofdklasse.

Het begin van de wedstrijd is het voor beide teams aftasten, en moeten we wachten tot minuut 11 wanneer er een 1e kansje is voor Someren. Stein Deerns ziet vanaf de middenlijn de doelman te ver voor zijn goal staan, maar helaas valt de bal aan de verkeerde kant van de paal. In de 35e minuut pakt Someren de voorsprong. Een goede balverovering van Kevin van de Voort die de bal bezorgt bij Stein Deerns, met een mooie cross pass weet hij Luc van Berlo te vinden, deze schiet de bal beheerst in de onderhoek en zo staat de 0-1 op het scorebord. Nog voor rust weet Someren de score te verdubbelen. Tom Lintermans weet met een puike actie op het middenveld Luc van Berlo weg te steken, en deze weet wel raad met de 1 op 1 situatie en tilt de stand naar 0-2.

De 2e helft weet Someren de wedstrijd gemakkelijk uit te spelen en blijft de stand op 0-2. Verdere hoogtepunten blijven uit, en zo weet Someren belangrijke punten te pakken om zich in de top van de competitie te melden. Komende zaterdag gaat Someren op bezoek in Beek en Donk, en wordt er gespeeld tegen Sparta’25 JO19-1. Op sportpark ’t Heereind wordt om 15:00 uur afgetrapt, tot dan!