Someren JO19-1 wint van Deurne JO19-1

5753RN
DEURNE
tel. 0493-314219

Vandaag staat de laatste wedstrijd van het seizoen op het programma, de uitwedstrijd tegen Deurne JO19-1.

Someren weet wat het te doen staat vandaag, alleen een overwinning zou de kans nog geven op een eventueel kampioenschap, maar is daarbij afhankelijk wat de uitslag wordt bij Sparta ’25 JO19-1. Someren start goed en de 1e kans van Luc van Berlo, wordt gepareerd door de doelman van Deurne. In de 26e minuut komt Someren op voorsprong, een voorzet van Kevin Tomassen wordt binnen gekopt door Joep Wijnen, 0-1. Someren zet goed door en in de 33e minuut komt de 0-2 op het scorebord. Een steekbal van Tom Lintermans wordt goed begrepen door Kevin vd Voort, en hij weet de bal achter de doelman te verwerken.

In de 2e helft speelt Someren de wedstrijd rustig uit, en heeft Someren de 3 punten binnen. Helaas komt na de wedstrijd het nieuws uit Beek en Donk dat zij gewonnen hebben met 3-2 van Gemert, en is het seizoen helaas over voor Someren, en sluiten ze het seizoen af met een 2e plaats in de Hoofdklasse.