Someren JO19-1 verliest nipt van Deurne JO19-1

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

Someren JO19-1 treedt vandaag aan tegen Deurne JO19-1. Deze wedstrijd wordt dit seizoen voor de 3e keer gespeelt op sportpark de Potacker, beide teams kwamen 1 maal als winnaar uit de strijd.

De 1e mogelijkheid van de wedstrijd is voor Someren, Stein Deerns weet zich vrij te spelen in het strafschopgebied, maar zijn poging mist de richting naar het doel. Het is voor beide teams afwachten tot er kansen ontstaan, waardoor de bal regelmatig  op en neer gaat in het centrum van de verdediging, wachtend op dat ene moment. Na een half uur weet Deurne er toch doorheen te komen, maar is het doelman Kevin Aben die tot 2 maal toe een reactie in huis heeft, en de scoringskans weet te ontnemen. De ruststand is dan ook 0-0.

Someren komt erg zwak uit de rust, en binnen de minuut weet Deurne op voorsprong te komen. Een voorzet wordt bij de 2e paal binnen gekopt. Het verdere verloop van de wedstrijd blijft geheel hetzelfde zoals de 1e helft, er worden weinig kansen genoteerd en zodoende blijft de  0-1 stand op het scorebord staan.

Someren heeft vandaag 1 van zijn mindere wedstrijd gespeelt van dit seizoen, en daardoor is de 3e wedstrijd een prooi geworden voor Deurne. Veel tijd om te treuren is er niet, want komende donderdag staat alweer de inhaalwedstrijd in Beek en Donk op het programma, als we daar aantreden tegen Sparta’25 JO19-1, deze wedstrijd zal om 19:00 uur aanvangen op sportpark ’t Heereind, tot dan!