Someren verliest oefenwedstrijd tegen Deurne

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-697684

Someren verloor op De Potacker met 2-3 van de koploper in de eerste klasse D. Op de reservebank van Deurne zaten elf reservespelers, die allemaal ingezet werden.
Someren-trainer Tim van Seggelen had met moeite drie wissels beschikbaar in de dug-out. De Somerense selectie kampt met een groot aantal blessures en helaas vielen in deze oefenwedstrijd ook nog twee spelers uit.

Wesley van den Boomen moest na een half uur spelen -bij een 0-0 stand- het veld verlaten met hamstringklachten. Een minuut later kwam Deurne op voorsprong door een eigen doelpunt van Someren, 0-1. Op slag van rust raakte ook Tim van den Boomen geblesseerd aan zijn knie.
In de tweede helft kwam Deurne al snel op 0-2 door een doelpunt van Bijsterveld. Enkele minuten later scoorde Koen de Louw de aansluitingstreffer, na een goede een-twee-combinatie met Max Sonnemans. Binnen het uur kwam Someren ook nog langszij via Thijs Martens, die een breedtepass van Luc Bouwmans verzilverde.

In de zestigste minuut was het alweer 2-3 door een doelpunt van Stefan van de Werf.

In het laatste half uur kwamen er aan beide zijden nog wel kansen, maar gescoord werd er niet meer.

Komende zondag hervat Someren de competitie met een uitwedstrijd tegen Hilvaria.

Opstelling Someren: Sil Joosten, Daan van Vlerken, Niels Schweren, Nick de Louw, Wesley vd Boomen (29 Gjalt Burger), Luuk Hoeben, Luc Bouwmans, Max Sonnemans, Thijs Martens (58 Dévi Fondon), Koen de Louw, Tim vd Boomen (46 Maico Meulen).

SV Someren 1
Deurne 1