Ook tegen Volharding 2 pakt SV Someren 2 geen punten

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

De blauwwitten begonnen sterk aan de wedstrijd. In de 8e minuut kreeg SV Someren 2 al een penalty. Ties van Baars werd in de zestienmeter neergehaald door de doelman van Volharing 2. Helaas stond het vizier bij Fabio Peters niet op scherp en hij miste van elf meter. Het eerste half uur was SV Someren 2 beter, maar tot echt grote kansen leidden dit niet. Na het half uur kreeg Volharding 2 meer grip op de wedstrijd. Het leek op een 0-0 ruststand af te gaan, maar in de 45e minuut werd de aanvaller van Volharding 2, met een prima steekpass, vrij voor SV Someren 2-doelman Dirk Kerkers gezet en hij kon de 0-1 binnenschieten. Dit was tevens de ruststand.

Na rust kwam SV Someren 2 goed uit de startblokken. Zo kregen de blauwwitten enkele grote kansen via Fabio Peters en Mark Oudshoorn. Ook werd er nog een ingekopte corner afgekeurd wegens hinderen van de doelman van Volharding 2. SV Someren 2 speelde alles of niets. In de 86e werd een counter van Volharing 2 goed uitgespeeld en dit leidde tot de 0-2. Dit was tevens de eindstand.

De conclusie van deze wedstrijd is dat SV Someren 2 niet effectief was in het benutten van de kansen en twee keer gestraft werd doordat de organisatie uiteen was gevallen. Aankomende zondag wacht de belangrijke uitwedstrijd tegen Wittenhorst 2. Een wedstrijd die gewonnen moet worden! Aanvang 12.00 uur in Horst.

Opstelling: Dirk Kerkers, Bart Hurkmans, Jan Meulendijks (82’ Patrick Vereijken), Jur Schweren (56’ Robert van Lierop), Rob Custers, Joost v.d. Velden, Ties van Baars, Mark Oudshoorn, Pascal Loomans (C), Niels van Santvoort en Fabio Peters (62’ Freek van Bussel).