Zwaar gehavend SV Someren 2 pakt een punt uit tegen HVCH 2

5384RE
HEESCH
tel. 0412-451166

De blauwwitten speelden een goede wedstrijd als team. De organisatie stond goed en SV Someren 2 kwam gedurende de wedstrijd niet echt in gevaar. Het was een gelijk opgaande wedstrijd en de eindstand van 0-0 was dan ook terecht. Beide ploegen kregen wel enkele kansen, waaronder ook Devi Fondon in de blessuretijd van de wedstrijd. Helaas schoot hij op de goalie van HVCH 2 en daardoor is SV Someren nog steeds niet veilig om de nacompetitie voor degradatie te lopen. Dit ook omdat concurrent Groene Ster 2 wederom won. De blauwwitten moeten nu in de nog 2 resterende wedstrijd tegen NWC 2 en SV Deurne 2 minimaal 2 punten pakken. Alles is nog in eigen hand dus!

Aankomende zondag speelt SV Someren 2 thuis tegen NWC 2. Aanvang 11.00 uur.

Opstelling: Wessel Pape, Dani Fondon (64’ Joey Sonnemans), Rico Sonnemans, Maxime Hollanders, Jesse Welten, Dirk Maas, Robert Janssen, Devi Fondon (89’ Mike v.d. Loo), Niels van Santvoort, Freek van Bussel (C) en Tim v.d. Boomen (77’ Ties van Baars).