SV Someren 2 verliest uit tegen Erp 2

5469CG
ERP
tel. 0413-210518

De blauwwitten konden uit tegen Erp 2 geen vuist maken. In de 36e minuut kwamen de mannen uit Erp op een 1-0 voorsprong. Dit doelpunt stond zwaar ter discussie, omdat het veel weg had van buitenspel. Dit was tevens de ruststand.

Na rust kwam SV Someren 2 goed uit de startblokken. De blauwwitten werden ook gevaarlijker en zij kregen ook enkele kansen om terug te komen in de wedstrijd. In de 64e minuut was het toch Erp 2 dat uit het niets op een 2-0 voorsprong kwam. Het geloof in een resultaat was ook ineens helemaal weg aan SV Someren 2-zijde en de wedstrijd bloedde ook min of meer dood.

Door dit resultaat moeten de blauwwitten naar onderen kijken. Aankomende zondag wacht de lastige thuiswedstrijd tegen Volharding 2. Uit verloor SV Someren 2 met 3-1 van de mannen uit Vierlingsbeek. Aanvang 11.00 uur op sportpark de Potacker.

Opstelling: Dirk Kerkers, Bart Hurkmans, Jan Meulendijks, Robert van Lierop (65’ Rob Custers), Jur Schweren, Joost v.d. Velden, Ties van Baars (61’ Niels van Santvoort), Mark Oudshoorn, Pascal Loomans (C), Justin Hoeben en Maico Meulen (74’Rico Sonnemans).