SV Someren 2 in belangrijke wedstrijd tegen HVCH 2 ten onder

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

De blauwwitten konden afgelopen zondag goede zaken doen door thuis te winnen van HVCH 2. Dan kon er serieus bovenin meegedaan gaan worden in de strijd om de titel. De inzet en beleving was goed alleen in de eindfase was SV Someren 2 zeer slordig. Het balbezit was redelijk gelijk verdeeld alleen de mannen uit Heesch waren dodelijk in de omschakeling. Dit resulteerde in een 1-0 voorsprong bij rust voor HVCH 2. Net voor rust werd nog de 2-0 voor HVCH 2 afgekeurd wegens buitenspel.

Na rust hadden mannen uit Heesch het betere van het spel. Wederom uit twee omschakelmomenten wist HVCH 2 in de 61e en 80e minuut de 2-0 en de 3-0 binnen te werken. SV Someren had in de 2e helft ook nog kansen om te scoren, maar het geluk was ook niet aanwezig aan SV Someren 2-zijde. Ook werd een goal van Fabio Peters afgekeurd wegens buitenspel wat zeer discutabel was, want de bal kwam via een speler van HVCH 2 bij de in buitenspel staande speler van SV Someren 2.

Rest ons nog de spelers van JO19-1 te bedanken voor hun bewezen diensten. De volgende competitiewedstrijd is zondag 13 maart om 11.00 uur thuis tegen Sparta’25 2.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas (54’ Bart Hurkmans, Kevin v.d. Voort, Jur Schweren, Rob Custers, Joost v.d. Velden (63’ Niels van Santvoort), Fabio Peters (63’ Luc van Berlo), Nick Kusters, Jan Meulendijks (63’ Stein Deerns), Mark Oudshoorn en Freek van Bussel (C) (73’ Pascal Loomans)