SV Someren 2 weet eindelijk weer te winnen

5961NJ
HORST
tel. 077-3983302

De blauwwitten speelden een goede wedstrijd als collectief. Het doel was duidelijk en dat was drie punten mee naar Someren nemen. In de eerste helft kregen zowel Wittenhorst 2 als SV Someren 2 grote kansen om de score te openen. Bij SV Someren 2 keepte J019-1 doelman Kevin Aben een zeer goede wedstrijd of het was de verdediging van de blauwwitten zelf dat een doelpunt van de mannen uit Horst kon voorkomen. SV Someren kreeg ik de eerste helft een goede kans via Robert van Lierop. Zijn schot was echter niet krachtig genoeg. Toch ging SV Someren 2 met een 1-0 voorsprong de rust in. Freek van Bussel was de rechterverdediger van Wittenhorst 2 te snel en te slim af. Hij hield goed het overzicht en de opkomende Fabio Peters schoot de bal tegen de touwen, 0-1.

Na rust kwam SV Someren 2 goed uit de startblokken. In de 51e minuut was het weer raak. Freek van Bussel zette Fabio Peters met een goede dieptepass vrij voor de goal op randje zestienmeter. Hij dacht niet na en stiftte de bal over de goalie van Wittenhorst 2, 0-2. Als team voetbalde SV Someren 2 de wedstrijd uit. Wittenhorst 2 kreeg na de 0-2 geen echt grote kansen meer. Dit doordat de blauwwitten als team goed stond te verdedigen. Wel kwam SV Someren 2 nog vlak voor tijd op 3-0. Echter werd de goal van Rik Bukkems onterecht afgekeurd voor buitenspel.

Aankomende zondag speelt SV Someren thuis tegen Groene Ster 2. Wederom een wedstrijd die gewonnen moet worden. Aanvang 11.00 uur op sportpark de Potacker.

Opstelling: Kevin Aben, Bart Hurkmans, Jan Meulendijks, Robert van Lierop, Rob Custers, Joost v.d. Velden, Pascal Loomans (61’ Ties van Baars), Mark Oudshoorn, Freek van Bussel (C) (80’ Tim v.d. Boomen), Niels van Santvoort (75’ Rik Bukkems) en Fabio Peters.