Sc ’t Zand Vrouwen 1 - Someren/ NWC Vrouwen 1

5045ZZ
TILBURG
tel. 013-5703984

Het is snikheet als we met de bus arriveren in Tilburg. Het eerste nieuws dat ons bereikt is dat we op kunstgras spelen en dat is maar goed ook. Kijkend naar de overige velden wordt duidelijk hoe de vereniging aan zijn naam is gekomen.

Jammer genoeg zijn we zelf wat gehavend in de bezetting. Dit moest worden opgevangen maar door de pijntjes links en rechts leek dit op voorhand al een probleem. Helaas werd dit ook snel zichtbaar in de wedstrijd. Hoewel we absoluut van goede wil zijn lukte het ons niet om in de wedstrijd te komen. We waren te slordig aan de bal en liepen dan ook tegen veel balverlies aan dat weer resulteerde in een aantal kansen voor de thuisploeg. Toen Nine geblesseerd uitviel werd e.e.a. nog minder en als in de 2e helft ook Carin niet meer verder kan en Lindsey uit nood als veldspeler gebracht moet worden weet je zeker dat het zwaar wordt.
We kijken inmiddels tegen een 3-0 achterstand aan als ineens uit het niets Elisa een kans krijgt en deze beheerst over de keeper heen in het doel werkt. Hiermee tekent de eindstand op het scorebord. Vandaag waren we simpelweg niet bij machten om tegenstand te bieden. Volgende week zal er dan ook uit een ander vaatje getapt moeten worden.