Bavel Vrouwen 1 - Someren/ NWC Vrouwen 1

4854PN
BAVEL
tel. 0161-431602

Ondanks dat we de eerste helft de wedstrijd onder controle hadden was het toch Bavel dat met een voorsprong de rust in ging na een te korte terugspeelbal.  We geven praktisch geen kans weg en krijgen zelf vier keer een 100% kans die niet verzilverd bleef. Dan geldt de eeuwenoude voetbalwet, als je zelf de kansen niet maakt…… En dit was het geval op slag van rust. Wij het voetbal en de kansen, zij de voorsprong. We waren allemaal van mening dat er geen reden is voor paniek. Nog zo’n helft en we zouden de achterstand gewoon weg kunnen poetsen.

Helaas lukte het ons de tweede helft niet meer om gevaarlijk te worden. Bavel was feller en troefde ons in de duels af. We waren niet bij machte om nog in de wedstrijd te komen. Met nog 15 minuten op de klok krijgt Bavel de enige grote kans van de 2e helft tot dat moment en deze is dan ook raak, waardoor er 2-0 op het scorebord komt. Als we dan nog alles of niks gaan spelen blijkt het niks te worden. Bavel is met 3-0 de gelukkige winnaar.

Op naar volgende week waar DSE op bezoek komt.