Someren 3 boekt eerste overwinning van het seizoen

5345HA
OSS
tel. 0412-631957

Op zondag 31 oktober trad Someren 3 aan tegen RKSV Magriet 2 uit Oss. De wedstijd zou een echte zes punten wedstrijd gaan worden omdat beide teams nog geen overwinning hadden.

De wedstijd begon strek vanuit de kant van Someren, met gelijk dreiging door hoog druk zetten, voorzetten en hoekschoppen, maar helaas werden deze niet benut. Tot de 25ste minuut waar een strakke hoekschop werd ingekopt door Sem 0-1. na deze goal zakte Someren iets in waardoor er kansen kwamen voor Magriet. Alleen door sterk optreden van de Somerse defensie kwam er geen goal voor rust.

Na de rust staat er een strek Magriet op het veld waardoor er een regen aan kansen komt. Na 10 minuten in de 2de helft komt er een goede voorzet bij de 2de paal die wordt ingekopt door de aanvaller van Magriet 1-1 . Someren moet zich herpakken en na wat woorden en een wissel krijgt Someren weer grip op de wedstrijd. grote kansen volgde voor Someren waaronder een grote kans voor Patrick die goed de keeper om speelde alleen helaas zijn inzet voor de lijn zag gekeerd worden door de laatste man. 10 minuten voor tijd krijgt Someren een hoekschop, deze komt in de 16 meter voor de voeten van Bob. Hij aarzelt niet en schiet de bal in de linksonder hoek 1-2. De laatste 10 minuten deed Magriet alles op alles zetten om een gelijk maker te creëren maar het mocht niet baten.

Someren 3 heeft eindelijk hun eerste overwinning binnen en vind weer aansluiting tot de middenmoot. Volgende week de koploper Rhode op bezoek in Someren om 13:00.