SV Someren 2 wint ware slijtageslag thuis tegen Erp 2

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-697684

De blauwwitten trekken aan het langste eind in een ware slijtageslag met veel blessuregevallen bij zowel Someren 2 als Erp 2. Het was Mark Oudshoorn die in de 24e minuut op aangeven van Fabio Peters de 1-0 binnentikte. Dit bleek tevens de eindstand te zijn, want de 2-0 van Maico Meulen werd onterecht voor buitenspel afgekeurd en Ties van Baars werd een kans, op de 3-0, door zijn neus geboord door onterecht vlaggen voor buitenspel. Als team werd er gestreden tot de laatste minuut om de overwinning over de streep te trekken. Daardoor komt Someren 2 nu op 6 punten uit vier wedstrijden.

Aankomende zondag is Someren 2 vrij. 31 oktober wacht de thuiswedstrijd tegen Wittenhorst 2. Aanvang 11.00 uur.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas (68’ Niels van Santvoort), Maxime Hollanders (78’ Daan van Vlerken), Jan Meulendijks (45’ Freek van Bussel), Jur Schweren (64’ Robert van Lierop), Joost v.d. Velden, Maico Meulen, Bart Hurkmans, Nick Kusters, Mark Oudshoorn en Fabio Peters (79’ Ties van Baars).