SV Someren 2 en Wittenhorst 2 delen de punten

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-697684

In een redelijk gelijk opgaande wedstrijd kregen bij teams kans op de overwinning. Het bleef echter bij een gelijkspel, 1-1. In de 15e minuut kwam SV Someren 2 op 1-0. Een goede voorzet met rechts van Gjalt Burger werd door Freek van Bussel bij de tweede paal binnengekopt. Na rust kwam Wittenhorst 2 terug in de wedstijd. Een afgeslagen bal uit de corner werd knap binnen gevolleerd, 1-1. De blauwwitten kregen in de slotfase van het duel nog enkele, goede kansen via Ties van Baars en Freek van Bussel. Hun vizier stond echter niet op scherp. Ook Wittenhorst 2 kreeg nog enkele, grote kansen, maar het was SV Someren 2-doelman Wessel Pape die enkele keren goed redding bracht. Eindstand 1-1.

Aankomende zondag wacht SV Someren 2 de vroege uitwedstrijd bij Groene Ster 2. Aanvang 10.30 uur in het mooie Heerlen. Hopelijk worden dan de eerste punten van de competitie uit behaald.

Opstelling: Wessel Pape, Bart Hurkmans, Oelse Venhuizen, Jur Schweren, Gjalt Burger, Joost v.d. Velden, Fabio Peters (45’ Maico Meulen), Nick Kusters (68’ Daan van Vlerken), Ties van Baars, Mark Oudshoorn en Freek van Bussel (C).