Eerste duel Someren-selectie in 2021

SV Someren 1

Unitas '59 1 (zon)

8 augustus 2021 13:00

Er viel weinig te genieten voor het publiek tijdens het eerste duel dat een Somerens selectieteam speelde tegen Unitas’59. De spelers konden gelukkig weer wat wedstrijdritme opdoen en de technische staf meer inzichten verschaffen. Alleen spelers die minimaal vijf trainingen achter de rug hadden, konden aantreden tegen de roodwitten uit Eindhoven. Voor rust werd het 0-2 na een kopbal en een uitval dwars door het centrum van de verdediging. In de tweede helft kwamen er bij de thuisclub negen nieuwe spelers in het veld. Die hielden de nul tot de laatste minuut, toen een snelle uitbraak zorgde voor de 0-3 eindstand.

Op zondag 15 augustus om 12.00 uur speelt onze selectie een tweede oefenwedstrijd tegen SV De Braak 1 uit Helmond.

Spelers Someren: Sil Joosten, Dirk Maas, Jan Meulendijks, Oelse Venhuizen, Robert Maas, Justin Hoeben, Max Sonnemans, Bart Oudshoorn, Thijs Martens, Tim vd Boomen, Patrick Vereijken, Wessel Pape, Daan van Vlerken, Niels Schweren, Rob Kusters, Luuk Hoeben, Luc Bouwmans, Dirk Swinkels, Klaas van Eijk, Fabio Peters.

SV Someren 1
Deurne 1