Someren 2 en HVCH 2 delen de punten.

HVCH 2 (zon)

Hoofdklasse HK

2 februari 2020 11:00

De blauwwitten starten goed aan de wedstrijd en zij hadden in de eerste helft het betere van het spel. Vooral via gevaarlijke vrije trappen van Nick Kusters was Someren 2 in de eerste helft gevaarlijk, maar er werd in de eerste helft niet gescoord. Net voor rust werd nog een doelpunt van Freek van Bussel afgekeurd voor buitenspel. Ruststand 0-0.

Na rust kwam HVCH beter uit de kleedkamer. Toch was het Someren 2 die in de 54e minuut op voorsprong kwam. Een goede dieptepass van Rick Vereijken werd door Fabio Peters knap aangenomen. Hij speelde zich knap vrij en in een 1-tegen-1-situatie met de goalie van HVCH-2 rondde hij koelbloedig af. Lang stond deze 1-0 voorsprong niet op het scorebord. Al in de 59e kwam HVCH 2 op gelijke hoogte. Daarna kreeg Someren 2 de beste kansen op de overwinning. Dit onder andere via Freek van Bussel en Devi Fondon. Ook ging een knappe volley van Fabio Peters net over het doel. In de slotminuten van de wedstrijd bracht Someren 2-doelman Wessel Pape nog knap redding. Zo eindigde deze wedstrijd in een 1-1 gelijke stand.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas (81’ Wouter van Santvoort), Jan Meulendijks, Ron van Stratum, Jur Schweren, Bart Hurkmans, Rick Vereijken (69’ Devi Fondon), Nick Kusters, Freek van Bussel (C), Dirk Swinkels (57’ Pascal Loomans), Fabio Peters.

SV Someren 1
Deurne 1