Veteranen: Seizoen gered door overwinning op SVSH

SVSH Veteranen

SV Someren Veteranen

25 mei 2019 17:00

Met nog een wedstrijd voor de boeg, en wel een hele belangrijke, namelijk de revanche op de vorige week met 3-2 verloren plaatselijke derby tegen SVSH, reisde we wederom af naar Someren-Heide.

Nog een keer dit seizoen zijn alle spelers klaar gestoomd om nog een laatste keer te kunnen gaan vlammen en het seizoen toch nog te kunnen gaan redden.

Met een voltallig eigen team, en maar een inhuurspeler zijn we de wedstrijd begonnen en gelijk in het begin van de wedstrijd werd de druk door ons opgevoerd, wat in de 8e minuut al resulteerde in een droog onhoudbaar schot op goal door onze “man of the match” Dennis. 0-1

Dit had SVSH niet verwacht, waardoor ze niet lekker in de wedstrijd kwamen. Als gevolg hiervan konden we blijven aanvallen en door een strakke steekpass van Jeroen op Marciano werd het in de 15e minuut 0-2.

Verder waren er de eerste helft over en weer kansen, maar konden we de stand vasthouden en gingen we met een tevreden gevoel aan de thee.

De tweede helft was te zien dat iedereen aan vakantie toe was, en hebben we het gecontroleerd uitgespeeld.

Met een tevreden gevoel nu op vakantie, en wellicht in het nieuwe seizoen met nieuw talent weer aan de bak voor een nieuwe derby!

Link naar videomateriaal

Foto, film en verslag: Wim Schuts.