Someren 2 en Bekkerveld 2 delen de punten

Bekkerveld 2 (zon)

Hoofdklasse HK

11 november 2018 11:00

Someren 2 was de eerste 35 minuten heer en meester. Toch kwam het in de 11e minuut op 1-0 achterstand. Een foute inspeelpass op het middelveld werd meedogenloos afgestraft. De speler van Bekkerveld 2 schoot de bal ineens van grote afstand in het doel, 1-0. Someren 2 stelde meteen orde op zaken. Een goede corner van Nick Kusters werd in de 13e minuut hard tegen de touwen gekopt door Pascal Loomans, 1-1. Precies op het half uur kwam Someren 2 verdient op een 2-1 voorsprong. Fabio Peters nam een corner snel kort op Nick Kusters. Hij wist Jan Meulendijks te bereiken en in twee instanties schoot hij de bal binnen. Dit was tevens de ruststand.

Na rust speelde Someren 2 een geheel andere wedstrijd. Bekkerveld 2 ging vol op de aanval. Toch was het Someren 2 dat in de 59e minuut op 3-1 kwam. Jan Meulendijks bracht Devi Fondon in stelling en hij schoot met een bekeken schot in de verre hoek goed de 3-1 binnen. Het leek voor de blauwwitten een kwestie van de wedstrijd uitspelen. Echter stond Someren 2 tot tweemaal toe te slapen bij een corner. Dit resulteerde in de 62e en 63e minuut in de 3-2 en 3-3 voor Bekkerveld 2. In het vervolg van de wedstrijd gingen beide teams vol voor de overwinning. Beide teams kregen kansen om de wedstrijd te beslissen. Het bleef echter bij 3-3. Bij Someren 2 hield de goed keepende Wessel Pape de blauwwitten een paar goed op de been. Met deze puntendeling kunnen beide teams niet veel.

Aankomende zondag speelt Someren 2 een thuiswedstrijd tegen Erp 2 om 11.00.

Opstelling: Wessel Pape, Lex Lemmens (69’ Bart Hurkmans), Oelse Venhuizen (82’ Robert van Lierop), Joep Swinkels, Jur Schweren, Luuk Hoeben, Fabio Peters, Nick Kusters (44’ Vincent v.d. Bogaart), Jan Meulendijks (C) (74’ Justin Hoeben) Pascal Loomans (89’ Stijn Sanders) en Devi Fondon.

SV Someren 1
Deurne 1