Someren 2 verliest van Gemert 2 na slechte tweede helft

Gemert 2 (zon)

Hoofdklasse HK

24 maart 2019 11:00

De blauwwitten verloren voor het eerst dit seizoen thuis. De eerste helft was goed van Someren 2-kant. In de eerste 20 minuten waren de blauwwitten heer en meester, maar de blauwwitten beloonden zichzelf niet door te scoren. Na 20 minuten kwamen de mannen van Gemert 2 beter in het spel, maar echt grote kansen werden er niet gecreëerd. Ruststand 0-0.

In de rust moest Someren 2 noodgedwongen twee verdedigers wisselen. De organisatie was in de tweede helft meteen weg en al na 5 minuten in de tweede helft was het 2-0 voor Gemert 2. Someren 2 was geen schim van de ploeg in de eerste helft en de wedstrijd leek al snel in de tweede helft beslist te zijn. In het restant van de tweede helft wist Gemert 2 nog uit te lopen naar 4-0.

Aankomende zondag speelt Someren 2 een belangrijke uitwedstrijd bij ZSV 2. Someren 2 kan de tweede periode pakken. Aanvang 11.00 uur.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas (45’ Lex Lemmens), Guillion Leyten (45’ Bart Hurkmans), Robert van Lierop (C), Jur Schweren, Joep Swinkels, Maico Meulen (49’ Jan Meulendijks), Stijn Sanders, Freek van Bussel, Nick Kusters en Devi Fondon.

SV Someren 1
Deurne 1