Someren 2 boekt knappe overwinning op Blauw Geel’38 2

Blauw Geel'38/JUMBO 2 (zon)

Hoofdklasse HK

10 februari 2019 11:00

Onder het bewind van interim-coach Niels Hurkmans heeft Someren 2 een goede overwinning geboekt op de mannen uit Veghel. De blauwwitten begonnen goed aan de wedstrijd. In tegenstelling tot de wedstrijd tegen UDI’19 2 werd er als team hard gewerkt. In de 26e minuut kwam Someren 2 op een 1-0 voorsprong. Freek van Bussel maakte het de verdediging van Blauw Geel’38 2 lastig. Dit resulteerde in een eigen goal, 1-0. Dit was tevens de ruststand.

Na rust kwam Someren 2 niet goed uit de kleedkamers. In 2 minuten tijd werd een 1-0 achterstand omgebogen naar een 2-1 voorsprong voor Blauw Geel’38 2. Someren 2 toonde goed veerkracht. In de 63 minuut was het Maico Meulen die de achterlijn haalde en een goede voorzet gaf. Bij de tweede paal kon Vincent v.d. Bogaart de bal binnenglijden, 2-2. In de 70e minuut werd het 3-2 voor Someren 2. Een goede corner van Nick Kusters werd in de kluts door een speler van Blauw Geel’38 2 in eigen doel gewerkt, 3-2. Het restant van de wedstijd stonden de blauwwitten flink onder druk, maar als team werd er hard gewerkt met als resultaat een 3-2 overwinning.

Opstelling: Dirk Kerkers, Norbert Maas (73’ Tim v.d. Boomen), Joep Swinkels, Robert van Lierop (C), Jur Schweren, Vincent v.d. Bogaart, Pascal Loomans (68Jan Meulendijks), Stijn Sanders, Freek van Bussel, Nick Kusters en Maico Meulen (81’ Niek Smits)

SV Someren 1
Deurne 1