Verlies kwam alsnog onverwachts

Wanssum Veteranen

SV Someren Veteranen

10 maart 2018 17:00

Het was een flinke afstand voor een wedstrijd die eindigde met een verrassend moment. De openingstreffer van Marco vroeg in de eerste helft leek een begin te zijn van een glorieuze overwinning. Via een prachtige assist vanaf de middenlijn kreeg hij de bal prima om maat  aangespeeld door Ruud. De verdediging van Wanssum was totaal verrast door deze actie.

Een overwinning werd echter een wankele gedachte toen Wansssum op gelijke hoogte kwam te staan. Er moest flink geploeterd worden om een tweede tegentreffer te voorkomen. Uiteindelijk in de slotfase van de wedstrijd had Marc waarschijnlijk even last van een black-out. Na een uittrap liet hij het doel leeg met de gedachte dat de wedstrijd ten einde was. Helaas had de scheids nog net een minuut op de teller staan en bam de 2-1 was een feit.

Foto- en filmmateriaal: Wim

Tekst: Marcel