SVS-Veteranen – SVS-6 1-2

4 februari 2018 12:00

Na een winterstop van 8 weken werd het weer eens tijd voor een wedstrijdje.
Frank had zijn zoon Tijn uitgedaagd voor een wedstrijd tegen de veteranen.
Na een week appen hadden we genoeg spelers om de wedstrijd op zondag 4 februari te spelen.
Omdat we eind 2017 in de winning mood zaten, zouden we dat 6e wel eens een lesje voetballen leren.
Klokslag 12.00 uur werd het beginsignaal met een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt gegeven op een niet geheel uitverkocht hoofdveld.
Door een catastrofale fout van onze keeper Mark stonden we binnen 5 minuten al achter met 0-1.
Verder ging het de eerste helft op en neer met kansen aan beide kanten.
Met diverse wisselingen in de tweede helft begonnen we goed en kregen diverse kansen die jammer genoeg niet verzilverd werden.
Ook was de tegenstander telkens net iets eerder bij de bal dan wij, waardoor af en toe bij de oudjes de moed in de voetbalschoenen zonk.
Dit resulteerde 10 minuten voor het einde in een tweede goal voor het 6e, 0-2.
Dit trokken we toch een beetje op onze veteranen eer, waardoor Marciano toch nog voor een 1-2 kon zorgen.
Zo zien we maar weer dat we toch weer aan de bak moeten om het niveau van vorig jaar te kunnen gaan halen.
Maar goed, volgend carnavalsweekend kan het nog weggedronken en er nog over nagepraat worden, en dan moeten we 17 februari thuis weer paraat staan tegen PVV.

PS Je kon ook goed zien dat we onze coach Jan misten waardoor de tacktiek toch niet goed uitpakte.
En jammer Frank, nu zal je dit het hele jaar thuis moeten aanhoren.