Veteranen uitslag : het had voor hetzelfde geld andersom kunnen zijn!

SC Helmondia Veteranen

SV Someren Veteranen

16 september 2017 17:00

Het zat weer eens niet mee deze wedstrijd. De redactie kan er kort over zijn. Als de twee mooie kopballen van Edwin op doel net even meer effect hadden gehad in de eerste helft, waren we na de rust met een heel ander gevoel het veld weer opgekomen.

De 0 – 0 tussenstand bracht iets verlammends over ons spel. Het leek wel of tijdens de tweede helft de rek er ineens uit was. De tegenstander kreeg grip op de wedstrijd en liet deze niet meer los.

Een vergissing van Mark, een penalty die volgens de scheids veroorzaakt was door hands, wat hij zelf niet gezien kon hebben en een prachtig echt tegendoelpunt van de thuisclub zorgden ervoor dat we afgedroogd werden op een zonnige zaterdagmiddag achter het Helmond Sport stadion. Zou dat dan misschien de oorzaak zijn geweest?

Foto- en filmreportage : Wim (heeft er wat weken vakantie aan geplakt)

(winnaar GOUDEN WEDSTRIJD CAMERA 2017)

Tekst: Marcel