Veteranen : Snelheid en sensatie

SV Someren Veteranen

MULO Veteranen

4 november 2017 17:00

We waren er klaar voor om Mulo met open armen te ontvangen. Het werd een pittige, maar sportieve wedstrijd. Er werd flink strijd geleverd aan beide kanten. Beide teams gaven elkaar letterlijk geen centimeter ruimte.

In de 1e helft opende Mulo met enkele mooi uitgespeelde acties de score via een strak tegendoelpunt in de 20e minuut. Even later in de 26 minuut werd onze verdediging opnieuw verrast met een 2e tegentreffer. De blitse schoenen van Marciano gaven op geraffineerde wijze antwoord op de manier waarop Mulo over ons heen probeerde te walsen. De 2-1 tussenstand gaf ons reden om in de kleedkamer alles nog eens goed door te spreken met elkaar.

Wat volgde was een ware strijd om de bal. Mulo brak daarbij als eerste weer door onze verdediging heen. Ondanks prima werk van Peter, wist hun spits alsnog vanuit de verre hoek te scoren en de afstand weer verder te vergroten. Opnieuw zorgde Marciano ervoor dat de cijfers niet verder uit elkaar zouden komen staan. Rene zorgde er even later in de wedstrijd bijna voor dat hij met een sliding de gelijkmaker had kunnen maken.

De druk van Mulo nam af. Daarmee gaven ze ons de kans om de druk juist op te voeren. De gelijkmaker volgde en zelfs het winnende doelpunt. Allemaal gezet met die blitse schoen.

Foto- en filmreportage : Wim

Tekst: Marcel