Someren VR3 maakt het zich onnodig moeilijk tegen Roggel VR1 (3 - 5)

S.V. Roggel VR1

SV Someren VR3

Vrouwen, VR2, 6e klasse 04

12 november 2017 10:00

Onze dames moesten vandaag vroeg op , om 10 uur aan te treden tegen Roggel VR1 in het limburgse land. Met slechts 1 wissel en geen leidster was het wel even spannend. Maar gelukkig pakte het vandaag wel allemaal goed uit.

Eerste helft
De bezoeksters begonnen zeer goed aan de wedstrijd. Want binnen 20 minuten stond het al 0 - 3 op het scorebord. Eerst was het Juul met een gemakkelijke intikker. Daarna een mooi afstandsschot van Daphne. En Mayke kon na een goed genomen corner de bal van dichtbij binnen schieten. Hierna verslapte het spel van Someren waar de thuisclub optimaal van profiteerde. Eigenlijk geheel onnodig want deze goals hadden eigenlijk niet hoeven vallen. De thuisclub bleef aandringen maar gelukkig was het op tijd rust. Ruststand 2 - 3.

Tweede helft
We wisten wat ons te doen stond de tweede helft. Gelukkig duurde het niet lang voordat opnieuw Daphne de verdiende en bevrijdende 2 - 4 scoorde. Toch werd het weer spannend toen de limburgse dames op gelukkige wijze weer de aansluitingstreffer konden scoren. Roggel ging er nog vol voor en het bleef een spannende pot. Vijf minuten voor tijd was het opnieuw Daphne die met haar goal de genadeklap gaf aan de thuisclub.
Het was best wel spannend met Someren als boveniggende partij. Een verdiende overwinning waardoor men de biercantus met een goed gevoel kon beginnen.

A.s. donderdag hebben we een lichtwedstrijd thuis tegen ST RKMSV/BEVO VR2, aanvang 19.45 uur. Tot dan.

SV Someren 1
Deurne 1