ST Someren/NWC VR3 wint met dubbele cijfers van ST Someren/NWC VR4 (10 – 0)

Vrouwen, VR2, 6e klasse 04

11 maart 2018 10:00

Na een rustpauze van meer dan 3 maanden (winterstop + afgelastingen) werd nu eindelijk de 1e wedstrijd van 2018 gespeeld. Het was een onderonsje met ST Someren/NWC VR4 waar we op papier weinig van te duchten hadden. En dat bleek ook wel, vooral na rust werd VR4 overlopen.

Eerste helft

Na de aftrap werd het al snel duidelijk dat de bezoeksters weinig in te brengen hadden. Het was dan ook voor het overgrote deel van de wedstrijd eenrichtingverkeer.

Het duurde echter best wel lang voordat VR3 op voorsprong kwam. In de 21e minuut was het dan zover. Een mooi schot van Judith belandde op de paal waarna het voor Daphne een koud kunstje was om de terugspringende bal in een leeg doel te schieten. Kort daarna kon Loes de stand verdubbelen door gemakkelijk van dichtbij te scoren. De derde goal kwam via een eigen goal tot stand.

Ruststand 3 - 0

Tweede helft

Na de rust leek het of de tegenstander het al had opgegeven. Zeker nadat Juul de vierde goal binnen schoot was VR4 helemaal geknakt en was het prijsschieten. Bij de vijfde goal werden we letterlijk en figuurlijk geholpen door de keepster. Hierna kon Daphne nog tweemaal scoren. Henkie scoorde er ook nog twee. En de 10e werd door Loes binnen gewerkt.

Eindstand 10 – 0

Volgende week wacht er een belangrijke uitwedstrijd naar MMC in Weert. Als we deze wedstrijd kunnen winnen dan stijgen we naar de 2e plek !! Aanvang wedstrijd 12.15 uur en natuurlijk zijn supporters zeer welkom.

SV Someren 1
Deurne 1