Vriendschappelijke wedstrijd Someren/NWC VR1 aan tegen Bavel

Bavel VR1 (zon)

SV Someren VR1 (zon)

27 augustus 2017 14:00

Vandaag (zondag 27 augustus) traden de vrouwen van Someren/NWC VR1 aan tegen Bavel, dat afgelopen seizoen promoveerde naar de Hoofdklasse. Dus een mooie graadmeter voor het team van trainer Ivo Veltrop.
De eerste helft was het spel van de Someren/NWC kant wat rommelig en gehaast. We kregen op het middenveld en in de achterhoede geen grip op de lopende speelsters van Bavel. En als we dan wel in balbezit waren, kwamen de ballen niet bij de medespeelsters aan.
Maar na een goed genomen corner van Kim Bankers werkte de keepster van Bavel zelf de bal in de goal, 0-1. Maar jammer genoeg kwam Bavel uit de eerstvolgende aanval en op slag van rust op gelijke hoogte na een snelle uitval.

Na rust stond Someren/NWC er weer en werden de posities beter bezet.
Wat resulteerde in meer balbezit en na een mooie voorzet kon Lotte v Maurik de bal binnen lopen, 1-2. Maar de mooiste goal van de wedstrijd komt op naam van Evi Schellens, nadat ze in balbezit kwam rond de 16 en ze na een actie de bal voor haar rechtervoet kreeg. Ze krulde die met een mooie boog boven in de kruising 1-3, wat tevens de eindstand was.

Een mooi resultaat, waarbij het team hard bleef werken en samen zorgde voor de overwinning....

Voor verslag: Trudy Hasselman