FC Hoensbroek 2 - Someren 3

FC Hoensbroek 2 (zon)

Mannen, 3, 1e klasse A

3 december 2017 11:00

Om u als trouwe lezer toch op de hoogte te houden, begint dit verslag met een kleine update over onze afwezigen. Ik zal ze allemaal even opnoemen en daarbij met de verwachting wanneer ze weer aan gaan sluiten.

King Mo- Onze knuffel Marokkaan Mo kampt op dit moment nog met een blessure aan zijn knie. Zijn extra vrije tijd op zondag besteedt hij nu aan zijn gezin. Wij verwachten hem dan ook pas na de winterstop terug.

Tjardo- Tjardo is op dit moment de langstzittende afwezige uit ons team. In deze tijd is hij uitgegroeid tot een belangrijke kracht als assistent-leider. Wij zijn blij dat hij er de afgelopen weken weer bij is, nadat hij door nachtelijke activiteiten een aantal vroege wedstrijden heeft overgeslagen. Ook bij de kantine zijn ze hier blij mee, dit scheelt toch al snel een broodje of 8 extra verkoop op zondag. Tjardo is wel weer begonnen met hersteltrainingen en zal hopelijk ergens na de winterstop zijn rentree kunnen maken.

Lex- Voor Lex heeft het de laatste tijd niet meegezeten qua blessures. Nadat hij begin dit seizoen weer hersteld leek te zijn, viel hij in een van zijn eerste wedstrijden weer uit met een zware knieblessure. Desondanks is hij er elke week trouw bij. Ook Lex is weer langzaamaan aan het trainen. We hopen dat hij weer zo snel mogelijk hersteld is.

Vincent- De altijd hardwerkende Vincent is weer op de weg terug van een zware hersenschudding. Gelukkig heeft hij hier geen blijvende schade aan overgehouden. Vincent is afgelopen week weer voorzichtig begonnen met trainen en hij gaat zich richten op de tweede helft van het seizoen.

Karel- Tjaa, Karel. Onze aanvoerder is weer bijna de oude. Hij heeft een blessure opgelopen nadat hij voor het eerst in zijn leven zichzelf overschatte. Blijkbaar is een handstand doen na een gezellig dagje met je vrienden voor Karel toch iets teveel van het goede. Hij zal wellicht de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop weer zijn rentree kunnen maken. Als hij tijdens het trainingskamp geen gekke dingen gaat doen (zoals aan een lamp gaan hangen terwijl je gedronken hebt bijvoorbeeld), verwachten we na de winterstop weer een fitte Karel te zien.

Stijn- Zoals bij velen wel bekend is Stijn op dit moment zijn ware liefde aan het zoeken in de mooie landschappen van Azië. Wij hopen natuurlijk allemaal voor hem dat dit hem gaat lukken. Daarnaast is hij er natuurlijk ook gewoon van de cultuur en de bijbehorende rituelen aan het genieten. Vaak is het voor hem 1 dag genieten en daarna 3 dagen afzien door zijn welbekende zware katers. Zijn afgetrainde lichaam heeft daar natuurlijk ook onder te lijden. Hopelijk valt het allemaal mee en kan hij zo snel mogelijk weer aansluiten bij onze groep. De verwachting is dat hij ergens in Januari weer terugkeert.

Dylan- Dan hebben we natuurlijk ook nog Dylan. Dylan is dit moment lekker van het leven aan het genieten in het mooie Canada. Flink veel feesten en leuke dingen doen. Daarnaast schijnt hij daar ook nog te studeren. Dylan komt, zoals de planning er nu uit ziet, rond kerst weer terug naar Nederland. Hij zal dan ook meteen vanaf de winterstop weer bij ons aansluiten.

Helaas hebben we de wedstrijd van afgelopen zondag met 4-0 verloren. Beetje geflatteerd, maar Hoensbroek was de verdiende winnaar. Snel vergeten en op naar volgende week zondag. Dan spelen we om 1 uur thuis tegen Caesar. We hopen u allen als trouwe lezers en supporters weer te zien op ons mooie sportpark.