Someren 3 speelt laat gelijk tegen Laar 2

s.v. Laar 2 (zon)

Mannen, 3, 1e klasse A

19 november 2017 11:30

Op zondag 19 November stond de wedstrijd Laar 2 – Someren 3 op het programma. Laar stond een aantal plaatsen onder ons op de ranglijst dus op papier moesten ze te pakken zijn. Het centrale duo Mo en Karel ontbrak nog wegens blessures. Dus het was weer een magere selectie.

De wedstrijd was in de 1e 20 minuten niet om aan te zien. Veel rommelige duels en onzorgvuldige passen. Na een rommelig begin begon Someren wat kleine kansjes te creëren. Na wat geklungel achterin bij Laar stond Jan van de Veen 1 op 1 tegen de keeper, helaas stuitte hij op de keeper. Someren werd sterker en opnieuw creëerde Jan van de Veen een goede kans. Na een goede actie stond hij vrij voor de keeper en wou hem erover stiften, helaas raakte hij hem niet helemaal goed en de bal ging langs. Na goed combinatiespel tussen Niels van Santvoort en Bart Hurkmans gaf Niels van Santvoort de bal voor, hier stond Danny Welten vrij voor goal om de bal rustig in te tikken. 1-0 Someren.

In de 2e helft was Someren de bovenliggende partij. Na een aantal kansen in de aanval bleef Someren nog steeds op 1-0. Laar kwam in de 2e helft niet veel meer aan de bal en creëerde vrij weinig; een aantal schoten 10 meter over de goal, meer gevaar was er niet. Someren kreeg later in de 2e helft veel corners waarvan er een paar maar net werden overgekopt door Ron van Stratum. Het einde van de wedstrijd naderde en Someren vergat de kansen op 2-0 af te maken. Hierdoor had Laar nog wat geloof in een gelijkspel. In de 90e minuut verloor Someren de bal op het middenveld en werd de rechtsbuiten van Laar ingespeeld, deze stond ineens voor de keeper van Someren waarna hij de bal rustig in de verre hoek schoof. Na de 1-1 begon Someren nog diep in blessuretijd voor de winst te gaan maar helaas stuitte een schot van Jan van de Veen op de paal.

Helaas weer puntverlies in het einde van de wedstrijd.

Volgende week weer een thuiswedstrijd tegen DVO 2 op het programma.