Someren 2 verspeelt 3 punten tegen SV Meerssen 2

SV Meerssen 2 (zon)

Mannen, 2, Hoofdklasse HK

26 november 2017 11:30

De blauwwitten speelden een slechte wedstrijd en verspeelden daarmee kostbare punten om bovenin mee te blijven doen in de competitie. Someren had het betere van het spel, maar het was SV Meerssen 2 dat in de 10e minuut op 1-0 kwam, door foutief verdedigen van de blauwwitten. In de eerste helft kreeg Someren 2 vele kansen, maar het was of de paal, of de lat of de keeper van SV Meerssen 2 die redding bracht, russtand 1-0.

De tweede helft was nog geen 5 minuten oud en het was wederom SV Meerssen, 2 die door een fout van Someren 2 wist te scoren, 2-0. In de 56e minuut kwam Someren 2 terug in de wedstrijd. Een goede voorzet van invaller Maico Meulen werd door een verdediger van SV Meerssen 2 in eigen goal verwerkt. Nog geen 3 minuten laten wisten de mannen uit Meerssen de marge weer te vergroten naar 2 goals. Dit wederom uit een fout van de blauwwitten. In de 77e minuut wist Someren 2 via Fabio Peters weer terug te komen in de wedstrijd. Dit op aangeven van Maico Meulen, 3-2. In de laatste 10 minuten gingen de blauwwitten alles of niets spelen, maar de gelijkmaker viel niet meer, eindstand 3-2.

Aankomende zondag speelt Someren 2 thuis tegen UDI'19 2. Aanvang 11.00 uur te Someren.

Opstelling: Tim Vinken, Rowan Leenen (48' Norbert Maas), Oelse Venhuizen, Niek Smits (C) (66' Nick Kusters), Robert van Lierop, Dirk Driessen, Fabio Peters, Dennis Kanters, Rob v.d. Sluijs (51' Maico Meulen), Justin Hoeben en Devi Fondon.

SV Someren 1
Deurne 1