Someren 2 stelt teleur thuis tegen Volharding 2

Volharding 2 (zon)

Mannen, 2, Hoofdklasse HK

1 oktober 2017 11:00

In de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe voetbalseizoen verliezen de blauwwitten met 0-2 van Volharding 2. Someren 2 was niet bij machte om er een wedstrijd van te maken en gaf de wedstrijd binnen vijf minuten weg in de 2e helft.

De gehele wedstrijd had Someren 2 meer balbezit, maar echte kansen creëerden de blauwwitten niet. In de 1e helft was het enige wapenfeit een kopbal van Niek Smits die over ging. In de tweede helft kwam Someren 2 al snel op een 1-0 achterstand. Een voorzet van Volharding 2 werd ongelukkig door Thijs Cortenbach in eigen goal gewerkt. Nog geen 5 minuten later was het wederom raak voor de mannen uit Vierlingsbeek. In een 1-1-situatie met Someren 2-doelman Dirk Kerkers was de spits van Volharding 2 de Someren-2-goalie de baas, 0-2. Het enige wapenfeit dat Someren 2 er tegenover kon zetten was in de 87e minuut een scoringskans van Oelse Venhuizen. Hij faalde echter in de afronding.

Aankomende zondag wacht de lastige uitwedstrijd tegen Erp 2. Someren heeft wat goed te maken. Vorig seizoen verloor het ook in de laatste minuten in Erp en na de offday tegen Volharding 2 moeten er weer punten gepakt worden om bovenin mee te blijven doen.

SV Someren 1
Deurne 1