Oefenwedstrijd SV Someren / NWC Asten VR1 tegen PSV

PSV Vrouwen

SV Someren VR1 (zon)

11 augustus 2017 19:30

Toen het team van Someren/NWC al na 2 minuten tegen een achterstand aankeek werd het ergste gevreesd. Maar het team herstelde zich sterk en kon PSV van het scoren afhouden en doelvrouw Lindsey Stultiëns stak in een uitstekende vorm.

Na de rust kreeg het team het steeds moeilijker. Dit resulteerde nog in enkele doelpunten van PSV. Toch was het weer een belangrijke wedstrijd voor de leiding van dit team. Een groot gedeelte van de selectie kwam in het veld en kon laten zien wat ze in huis hadden. De uitslag is dan niet belangrijk, maar spelen tegen PSV blijft leuk. Bij PSV ontbraken nog diverse speelsters die aan het Europees kampioenschap hadden deelgenomen. Dank aan de grote supportersschare uit Someren en Asten, die de weg naar de Herdgang hadden gevonden om naar de wedstrijd te kijken.

Tot de volgende wedstrijd.

Voor verslag: Trudy Hasselman